عودة العاملين بمركز مكافحة التلوث بالسويس إلى العمل بعد تعهد بتثبيتهم

عودة العاملين بمركز مكافحة التلوث بالسويس إلى العمل بعد تعهد بتثبيتهم

عودة العاملين بمركز مكافحة التلوث بالسويس إلى العمل بعد تعهد بتثبيتهم

23 مايو 2013 14:04 shorouknews.com shorouknews.com

صرح أحمد الغزالي، مدير مركز مكافحة التلوث بميناء الزيتيات بالسويس، بأن العاملين بالمركز عادوا جميعا صباح اليوم إلى مقر العمل بالسويس، بعد توصل اللجنة المشكلة من وزارة البترول إلى اتفاق يقضى باستمرار شركة "بتروسيف" في إدارة مراكز مكافحة التلوث مقابل تثبيت العمالة…

قراءة المزيد »

جديد من حوادث»

The content, published on this site, is property of MAIL.BG EAD (Bulgarian Registry Agency #175219991)

Copying or re-publishing of elements (framents of text, images, pictures, documents, etc.) is only allowed as long as no harm is imposed on MAIL.BG EAD or its partners and/or their services. When using elements from the site, they should only be used in context, which identifies gulfmedia.com as an information source and provides a link to the original information location. The way the link is opened must not mislead the user about MAIL.BG EAD and/or its partners and their services, open it in a frame or bind it to a site, foreign to the sites, administered by MAIL.BG EAD and/or its partners interface.

For any usage of content from this site, which has not been explicitly specified in this text or the General Terms and Conditions for using MAIL.BG EAD's services, an explicit written consent from a legal representative of MAIL.BG EAD is required.
Close